15 okt

Tog en lång å härlig sovmorgon imorse, steg upp halv 10 =)
Men vem ringer inte direkt jag har hunne vika tån utanför täcket?
Jo hon som dela ut jobb... men det handlade om nästa vecka så det va ju bra å få veta det iofs.

Har varit hos mamma halva dagen idag.
Drack en kopp kaffe och sen tog jag "valpen" och gick ut en sväng.

   

Han vart mycket glad då han fick springa lös vid älven, han vart så glad att han bestämde sig för att ta ett dopp tillåme :P

Nu ha jag kommit hem och hunne ta en dusch och bakat negerbollar. Å nu ska jag vila en stund innan det är dags att möta upp min guldklimp (Cicci) på frasses för en Pizza, =)
Sen som sagt: Vin och Idol :D

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0