Dagen är slut

Det var den dagen det.
Har plockat fram julen.
Bakat. Gått en prommis. Sovit.
Varit på bio med Nina och Jonas. Vi såg Himlen är oskyldigt blå. Int bäst, men den gick å se.
Jonas bytte batteri i min bil, tack för det. Ska kolla imorrn så den går.

Nu väntar en veckas jobb igen. Men jag har många sovmornar iallafall, det tycker jag om. Men man är ju ändå vaken där vid halv 8 ungefär.

Det kliar i fingrarna, och överallt, huden är torr. Har fått ryckningar i snart hela ansiktet också. Det är inte så roligt. Jag har fått för mig att det beror på stress? Men man kanske måst fara å kolla iallafall? Men som jag ha sagt tidigare är ju inte vårcentralen i Norsjö nånting att hurra för. Nåja, vi få se hur jag gör =)

Nu blire snart gonatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0