Bapelsin

Jag är lite skraj nu. Jag vet, jag är en fjant, men ändå.
Pappa berättade för mig idag att min granne under mig
hade typ varit och handlat eller nånting och då hade en mörkhyad man/kille (?)
följt efter henne in i trapphuset, och nästan i hennes lägenhet, då hade hon frågat typ
"vad vill du", "letar du efter nån" då svarade han "ja, Elin".
Sen hade han gått.

Grejen är den att det har varit en del stölder här i norsjö (storgatan).
Och på norran idag stod det såhär: Gick någon fel hos dig den 16:e nov i Norsjö eller Malå?
Uppgifterna är viktiga för polisen.

Och det va kring den 16:e det här skulle ha hänt. Så antingen så va det en av dom där tjyvarna.
Eller så är det nån som är ute och letar efter.....mig??

Ja jag är lite nojjig som sagt, men jag tycker det där var lite obehagligt.


Nåja, har varit på zumba ikväll, den sista för i år, skulle nog börja om i mitten på feb om vi ville det.
Har just pressat ett stort glas apelsinjuice, så jädra gott då man gör det själv, synd att det är lite halvjobbigt och att det gå så många apelsiner, det blir inte så ofta.

Ha en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0