Ajöken ajö

Jag är så gudförbannad nu att jag kom nog int å kunna sova.
Jag hatar Norsjö kommun just nu.
Då har man kämpat å slitit på sina bara knän och ställt upp å jobbat i tid och otid för
att få sig en tjänst.
Sen får man det, å jobbar i 2 år. Blir uppsagd, förlorar tydligen(?!?!?!?!) all lastid, så man hamnar SIST.
Så man måste jobba ihop 720 dagar IGEEEEN, (tar BARA ca3 ÅR), innan man har chans på fast jobb.
Samtidigt ser man att dom som har MINDRE tid än en själv och dessutom INGEN VÅRDUTBILDNING få erbjudande om rader och tjänster här och där. Det svider nånting så gudförbannat.
Och jag vill helst av allt bara lägga mig ner å dö, jag orkar faktiskt inte nå mer.

Ajöken ajö

Kommentarer
Postat av: Frida

Som sagt, kolla upp dedär jääävligt noga, de kan fan int vara rätt alltså!!

2010-11-18 @ 17:42:05
URL: http://zycra.blogg.se/
Postat av: Johanna Holmqvist

Meh! Stryk skulle dom ha! Jag kan nog inte spöa någon för tillfället, men jag kan typ sätta mig på dom om du vill? :P

2010-11-18 @ 23:58:46
URL: http://jholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0