20 Nov

Sådärja, då vare helg, ledig imorrn :D
Har jobbat till halv 5 idag och igår började jag 07 och gick hem 20.00 12 timmars pass...galet!!

Det jag  egentligen vill berätta är att jag har köpt världens härligaste
tröja på stadium. Warp. Den på bilden är blå men den jag köpte var mörkgrå. 299 kr. Köp den.

WARP W TOWA HOOD AQUA

Imorrn är jag som sagt ledig, ska börja lite smått med julpynt och sen hade jag tänkt baka litegrann.
Sen på kvällen ska jag och syrran på bio, det händer inte ofta så det ska bli kul.
Vi ska se Himlen är oskyldigt blå.

Ska se klart första Harry Potter filmen nu som går på tv =)
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh visst är dom härliga! Har en rosa och en grå, och skulle gärna köpa fler, så varma och gosiga! Förövrigt var chokladen supergod, Ännu en godsak att sukta efter...!

2010-11-21 @ 08:52:14
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0