You know I want cha

Åhhhh vilken engergi man får då man ha vare på zumban, känns som om jag skulle kunna bestiga mount everest eller nåt, men jag tänkte ta det lungt ikväll då man ha vare halvdö i helgen, men he klia i kroppen!!

I veckan är det fullt upp, jobb, bakning i bjursele, 50 års kalas och grillfest. ROLIGT :D

Sitter och funderar på att beställa fanskapet till tv, som jag nu faktiskt har hittat på netonnet.se, men det verka lite krångligt med betalningen, typ postväxel, jag vet int ens vad det är typ....men ska kolla om det int gå å betala direkt över internet, det måste ju vara smidigare..!!

Ja ha lite ont i magen nu då jag har ätit upp en halv påse med halvfräscha mandlar....way to go!!

En av låtarna vi skakar rumpan till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0