mat glass fika mat

Usch vilken regning dag!
Och vilken onyttig dag!
Jag som skull va duktig i veckan, det är konstigt att det aldrig går. Det börja bli ohållbart nu.

Imorrn börjar man jobba igen efter en veckas ledighet, jag kan int påstå att jag va jättesugen, men det bruka ju gå bra =)
Sen till helgen blir det fullt upp:
Fredag: Jobb till 17, sen nån typ av avslutningsmiddag och pubkväll med Bema, på thaien.
Lördag: Jobb till 12, sen är det vårfest på kvällen.
Söndag: Morsdag, bad och sen buffé och firande av farmors 70 års dag på Källan.

SEN mina kära vänner börjar dom här 2 veckorna om igen...fis också! Men sen efter dom så får man ju semester i typ 4.5 vecka.

Nån som har några planer för i sommar?  Det har inte jag. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0