Drömmar

Kräftan (22/6-22/7)

2010-05-13 - Nu är det hög tid att börja fundera över dina mål här i livet. Är du nära att förverkliga en dröm?

så står det på birthday.se

Undrar vad det kan betyda? Håller jag på att förverkliga en dröm, eller ska jag göra det?
Vilken av dom?
Synd att man måste ha pengar till allt. Fast vänta nu, det kanske betyder att jag ska köpa en lott och bli miljonär...det är ju en av mina drömmar :P

Jag tror jag ska fara till mamma idag (igen), det är enklare att springa där då det int kör en massa bilar hela tiden.
Lite ovärt att köra så långt bara för det, men det bli väl annars då elljusspåret ha törke upp, typ i augusti :P

Pling


Kommentarer
Postat av: martina

Alltid spännande att läsa sånt, får en att tänka till om livet...

2010-05-13 @ 09:51:19
URL: http://magotsuku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0