5:e Maj

Leabrutte? Svar: JA!
Ha lite ont i ryggen och rumpan efter Ikearesan igår, men det va det lätt värt =)
Nu ha ja skruva ihop tv-bänken, och jag ha stor lust att kasta ut den gamla, men gamm tv:n stå ju på den så ja få vänta till på fredag då den ny tv:n (FÖRHOPPNINGSVIS) kommer =)

Sen känns det typ som om jag måst ha en inflyttningsfest eller nå, för det känns som en helt annan lägenhet, bara för att man ha bytt lite möbler....konstigt!!

Har även hunnit med en snabbprommis på 40 min...sköönt, fast mina ben och fötter dog.

Ja jag vet inte vad jag mer ska berätta....? Att jag är lusefattig och få leva på vatten och....vatten resten av månaden...!!

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0