3:e Maj

Imorse tog jag tag i gardinbytet, och så la jag ut min nya matta...här är resultatet..lite dålig bild men:



Och imorrn blir det en bussresa på Ikea där jag ska köpa en ny tv-bänk, då kommer det att bli ännu bättre =)
Och sen på fredag HOPPAS jag att en PLATT-TV flyttar in hos mig...då blire bäst :D

Har hunnit med att hälsa på morsan och Åke idag också, dom har köpt en hundvalp...Toy heter han, värsta ulliggullig :D

 

Sen på kvällen var det dags för Zumba igen....den här gången va ja då rent sämst, skämdes rent då jag gick hem.  Sen följde jag med Ida ut på prommis/jogg, men jag kan knappt gå, har skitaont i fötterna och "frambenen", snart måst jag ta mig fram i rullstol om det int gå över.... :S

Har sett en film ikväll också (händer inte särskilt ofta) The Reader hette den...sevärd!!

Nu ska jag packa väskan för imorrn. Godnatt =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Det där blev ju skitbra ju!=) Thumbs up!

2010-05-03 @ 22:48:06
URL: http://zycra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0