2:a Maj

Jag är lite sär. Ha just tryckt i mig en hel popcornpåse.....SJÄLV!
Så gåre när man int ha nån som kan dela med en.

Anyhow...har jobbat klart helgerna för den här gången, känns mycket bra.
Nu är man ledig imorrn och sen på tisdag väntar en Ikearesa, det ska bli roligt (inte för plånboken däremot, men det är ju inte mitt problem......ehh?!).

Imorrn ska ja fara å hälsa på morsan och Åke dom ha köpe en valp....ska bli kul. =)

Ja ni, annars händer det väl inte så mycket resten av veckan...ska jobba lite....men JOOOOOO....på FREDAG, ska jag och farsan till stan och köpe en ny TV till MIG......wiiiihooooooooo.....(plånboken....stackars, stackars).

Men nu ska jag nog ta och knyta mig.
Sov gott alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0