Trevlig helg

Sitter och drömmer om min nya tv-bänk, som ska inhandlas i Maj på Ikea. Men det verkar dock krångligt att få med sig alla delar hem. Luckor och gångjärn till luckor, knoppar till luckor och ben till bänken, allt det säljes separat, så det är en jävla massa man ska hålla reda på, men jag hoppas det finns nån vänlig själ där som kan förbarma sig över mig :P

Ikväll sitter jag ensam hemma (mycket ovanligt måste jag säga), och ibland piper det till i mobilen och samma fråga dyker upp på skärmen varenda gång "är det fest ikväll?" Näe för tusan det är det inte, men man känner sig alltid lika sugen på att gå ut då man vet att man inte "får". Ska ju upp och jobba imorrn.
Men imorrnbitti vet jag hur härligt jag kommer att må =)

Snart börja Män som hatar kvinnor på 1:an, det ska jag se....första gången 1:an visar nå vettigt =)

Godnatt


Kommentarer
Postat av: hannah

vilken söt bild :)

2010-03-21 @ 21:03:11
URL: http://kraeksjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0