Tjollran

Herregud så trött man kan va alltså! Somnade kl 20 i soffan igår och gick isäng kl 21, vaknade iofs ganska pigg kl 7, så nu har man hunnit med att städa och tvätta och nu funderar jag över vad man ska hitta på resten av sin lediga dag?

Kanske måst backa ut bilen ur garaget och köra en sväng någerst. Egentligen skulle jag vilja fara till stan å kolla på slalomutrustning, men jag har int riktigt råd med det :S kanske jag måst spara det till nästa år iallafall.
För nu i Maj så ska jag på Ikea och köpa en ny tv bänk (å då måst man ju köpa en ny tv också :S), å den är väl int jättebillig....å så blire säkert en massa tjaffsgrejer där också.

Fint väder vi fick idag då? Vars är min vår?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja man börjar va lite less. Var tvungen att gå ut idag med vagnen, men det var INGET trevligt väder :-( Vill ha vår NU! Ja det är lite fullt upp med allt, sjukdom, flytt och så har jag ju varit på första körlektionen :-) Känns som att det är en bra bit kvar innan jag har körkortet i handen, men det ärväl en början i alla fall!

2010-03-18 @ 19:17:16
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0