Simmarn

I afton for jag å Ida på badhuset, det måst man göra om, det är fan härligt å simma.
60 längder blev det idag, en lagom start. Nästa gång bli mest troligt på Onsdag kl 07. =)

Har syndat idag och ättit pyttipanna, fy fasen så gott det är alltså, jag skull lätt kunna äta upp en påse själv. :P

Idag har jag kollat upp hur många semsterdagar jag hade rätt till i sommar, det blev 16 st.
Jag kommer mest troligt att va ledig från den 16:e juni kl 12.00 till den 20 Juli kl 07 :P
Jag smackar på och tar ut all semster och all komp tid jag ha spara ihop....känns som int värt att ta det i pengar, det försvinn bara uti en massa skatt...!
Och på tal om skatt, jag hade i min vildaste fantasi trott att jag skulle få igen kanske nån tusing på skatten, så igår börja jag fippla och försöka ta mig in på självdeklarationssidan på skatteverket, jag lyckades till slut och jag ska få igen HELA 65 kr.....goodbye utlandsresa..typ!
Jag blev sur.

Nu ska jag se tv en stund....tjing tjong lång fjång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0