Reporter? :P

He said,
"Son, Have you seen the world?
Well, what would you say If I said that you could?
Just carry this gun and you'll even get paid"
I said, "That sounds pretty good"


Ja det där stämde ju nästan, fast carry this gun kan man ju ta bort :P
Jag har nämligen ansökt om att få åka på en resa och göra ett reportage, resan och allt är gratis.
Haha, jag lär ju inte "vinna", men va fan, man måst ju prova =)
Men man skull skriva några rader om sig själv, och allting låt ju så jävla töntigt, typ "Kommer från  norrland, jobbar som undersköterska, har inget värt liv därför söker jag det här"....så skrev jag inte riktigt men :P

Nu ska jag gå isäng, för jag ska upp och jobba imorrn, har delad dag, och sen kanske man ska ut på puben.

Tjing tjong


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jo det finns ett recept, ska mejla dig det bara jag får tummen ur nån gång.. ;-) Ikväll kanske! Allt bra annars? Teet var jättegott, förresten, thanks! :-)

2010-03-13 @ 09:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0