Mardrömsgranne

Usch vilken mardröm!
Jag drömde att en 90 årig tant vid namn Helga flyttade in i lägenheten bredvid min, och mellan våra lägenheter
fanns en dörr.
En dag då jag kommer hem så står den dörren på vid gavel, och jag hör dansbandsmusik, jag blir lite irriterad och bestämmer mig för att gå över och säga att från och med nu ska den där dörren vara låst.
Så jag smyger in, och upptäcker att tanten ligger på en madrass på golvet och gör situps?!?!?!
Jag berättar mitt ärende, men Helga tycker att det är onödigt. Jag säger att jag vill int att hon ska kunna gå in i min lägenhet och rota och att det skulle kännas tryggt om dörren va låst.
"Men lilla gumman, tror du verkligen att jag skulle va och rota i din grejer".
Jag blir lite arg och tar nyckeln och försöker att låsa, men då kommer Helga och brottar ner mig och tar nyckeln av mig, och säger att här ska det inte låsas nån dörr.
Jag går in till min lägenhet och låser in mig på toan och bölar....sen ringer jag till vaktmästarn som lovar att han ska komma nästa dag och spika igen dörren.
Sen vakna jag!
Läskigt va :P

Kommentarer
Postat av: hannah

vafan är du halvblind eller? ;) nämen jag ska tänka på det var faktiskt en annan som också sa det.. härlig dröm ;) kram kram

2010-03-23 @ 19:11:50
URL: http://kraeksjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0