Heting på stan

Haha måste bara berätta hur klantig jag är.

Jag bakade en kladdkaka efter jag hade gjort min misslyckade pannkaka.
Ja och sen gjorde jag som vanligt, slicka av slickepotten och stöka bort allting.
Sen skull jag ut å handla, så jag for på elaffärn och köpte en lampa. Sen vidare på systembolaget, där blev det prat om väder å våren å hit å dit. Sen tvärfor jag på Ica och handlade lite förnödenheter.
Ja det gick ju hur bra som helst.
Och sen kom jag på att jag skulle ha behövt städa lite, så jag börjar dammtorka, och sen ska jag torka av spegeln i hallen, och vad ser jag då jag tittar upp? Jo att jag ha typ en halv kladdkaka runt hela mun....haha fan va jag skämdes, då ha ja drällt med det där runt hela samhället...nice :P


Kommentarer
Postat av: Frida

haha!! Fy tusan så kul!=P Jag å pappa skratta:P

Taskigt att ingen sa nått!:P

2010-03-02 @ 20:53:10
URL: http://zycra.blogg.se/
Postat av: Frida

haha!! Fy tusan så kul!=P Jag å pappa skratta:P

Taskigt att ingen sa nått!:P

2010-03-02 @ 20:54:11
URL: http://zycra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0