Rysk lusattack!

Usch, det kryllar överallt med små gröna löss...nån sa att dom ha blåst (?) in från Ryssland, bläää!

Har följt morsan till stan idag, jag köpte hyllor till balkongen och en sån där grej man spänner runt armen och stoppar mobilen i när man ska ut och springa. Jag pröva den ikväll, och det funka =) fast det va trögt å springa idag, jag fick håll hela tiden men men nu äre gjort iallafall. =)

Det är världens härligaste väder ikväll, det är såna här dagar jag önska att jag hade en stuga nånstans som jag kunde fara till, eller ett hus så man bara kunde gå ut och sätta sig på bron eller vad som helst.
För nu har solen passerat min balkong och man se ju ut som en fån då man gå varv på varv runt samhället bara för att få vara ute. Det finns typ int en bänk i hela samhälle som man kan få sitta på. Ja på kommunhuset men ja hade ingen lust å sitta där och uggla =)

Nu ska jag ta och göra mig en kopp Irish nånting tea, med smak av choklad och whiskey (?), sen ska jag se repmånad :P

Hejhopp i lingonskogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0