Fool

Typ såhär känns det lite inombords just nu, lite kaos äre menat att det ska vara, fast det vart
lite mycke hjärtan å tjaffs....fast lite hjärta äre ju med.....jag är verkligen knasig och knäpp.
Men ska de bli, så blire.....visst? Ja måst väl int anstränga mig? JO det är just det jag måste, för saker å ting blir inte bara sådär.... ibland måste man kämpa om det är nåt man vill ha.....bara köra över alla andra och ta det man vill ha.
Men risken finns ju att man "make a fool of" sig själv....men det är bara att vända den andra kinden till i såfall.
Vi få se hur jag gör.
Tjingeling




Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vet! Tiden går så sjukt fort! Han pratar mer och mer och häromdagen sa han "Mamma, när ska Elin komma och hälsa på oss?" ;-) Hoppas allt är bra med dig? Kram

2010-06-22 @ 15:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0