Tripp

Jag drömde att jag skulle gifta mig i natt, världens fulaste klänning hade jag, och jag vet inte VEM jag gifte mig med.

Såhär står det om Brölopp i drömtydarboken:

Om du drömmer att du är på brölopp kommer du att hindras i dina förehavanden och däreigenom förlora en chans.


---------------------------------------

Nu väntar jag på att Cicci ska stiga upp och kamma sig så vi kan fara på badis.

Imorrn så reser jag till fjärran land och kommer ej igen, tror jag trallala tror jag trallalala tro ja tralalalaaaa.........jaja så långt blire kanske inte, men iallafall iväg på en liten tripp neröver landet, det största målet är nog Furuvik, där vi ska bada och gå och kolla på riktiga djur. Det är som Ebbas resa det här, jag hoppas det bli skoj. =)

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0