Something new

Jag känner mig FET idag! Jobbigt.

Jobbet gick bah fint idag, och då jag slutade körde jag till Finnäs och hälsade på, jag å Nina baka Snickerskakor.... men inte smakade man, nej nej.... fan vad gott det skulle ha vare =)

Jag tror inte det blir nån promenad idag, det känns ena minuten som om jag ha feber å nästa inte, å jag ha blive lite mer förkyld dom senaste dagarna (Jag som sa att jag int ha vare sjuk på 1½ år, ja nu ska jag nog få äta upp det), så jag skiter rent i det.

Jag ska försöka hålla mig vaken ikväll och se Something new på 3:an eller 5:an eller vad det va, men jag vet ungefär redan hur det kommer att sluta =)

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0