Nu kör vi.

Japp, då har startskottet gått, det gick egentligen redan av på söndagsafton!
Nu ska vi köra GI i 3 veckor, jag och syrran.
Det känns som om jag har kört det här i flera veckor redan men det har bara gått drygt 2 dagar. Jaja, det är bara att finna sig i det, har man gett sig in i det så, och sen om man klarar det så få man känna sig förbannat stolt, och så skulle det va ganska najs att bli av med 3kg typ, det man ha lagt på sig över julen :P
Hoppas bara att man kan fortsätta efter det å va lite duktig också, typ få igång motionen och bort med sööötsuget :P
Men det där med motionen får man nog ta i lite allvarligare när det har blive lite mildare, det är ju typ -25 jämt och man är bara ut korta vändor.

Nu vet jag inte vad jag ska göra resten av kvällen, kanske se Män som hatar kvinnor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0