I don´t remeber you looking any better

Jag är så sjukt sugen på nånting, känns som att det är lika bra att gå isäng så man sluta springa i dörrarna som finns i köket.

Imorrn hade jag tänkt baka dinkelbröd, hoppas jag lyckas. Sen kommer farsan hit på afton en stund.

Jag vet inte om jag sa det, men jag få jobba 2 månader till på mitt vik....*glad* =)

Idag är första gången jag ha påbörjat en promenad bara för att avbryta den, fyfan va he blåste kallt.


Who says I can´t get stoned, fake a trip to Japan alone, who says I can´t get stoned, call up a boy that I used to know fake love for an hour or so, it´s been a long night in New York city, it´s been a long time since 20 too.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0