GI grejjen

Sådärja, nu har det gått snart en vecka på GI grejjen.
Vad kan jag säga om det då?
JO- Chokladbollar, Potatisbakelser, Biskvier, Bullar, Saffranskaka, Gooodis, Chips, Popcorn, Öl, Vin, Smörgåsar med marmelad på, Oboy, Potatisgratäng, Snickerskaka....allt det längtar jag INTE efter....eller hur tusan va det nu egentligen?

Men jag kämpar vidare, en vecka till åtminstone ska klaras av och jag vet hur besviken jag blir på mig själv om jag inte gör det. Sen det jag kommer att belöna mig själv med, är förmodligen inte särskilt nyttigt men det skiter jag i.

Idag har det varit hur bra väder som helst, och jag ha vare ute å gått...snice, man hör en massa skotrar som är ute, och det kan inte hjälpas att man blir lite småsur för att man int få köra :P
Å sen börja jag tänka på varm Oboy och mackor med skinka som man doppar, då det är sånt här "vårväder" =)

Men man ska väl snart börja göra nån middag, å då ska jag äta mig så mätt att jag inte bli sugen på nånting =)

Tjingelitjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0