Den som söker...

.....finner ingenting!

Jag har letat överallt efter min scarfs som jag köpte på höstmarknaden, men har inte funnit den nånstans.
Nu i afton när jag letade mitt lypsyl (eller 2 st t.o.m.) så hittade jag scarfsen bakom en soffkudde, nu återstår bara att hitta lypsylen då, hur tusan kan man tappa bort 2 st på typ ingen tid alls?

Jag har ju som sagt stupat i GI frågan (oväntat?), men jag ska försöka ta nya tag, litegrann iallafall, och jag tänkte börja med motionen (få se hur länge det går den här gången).
Jag har iallfall gått 1tim å 50 minuter idag iallafall, och imorrn så ska jag följa Ida ut å gå halv 8 på morgonen, så imorrn borde man ju hinna med 2 promenader.
Sen på onsdag och fredag är det bara man palla sig ut på lunchrasten (hoppas inte soffan lockar mig i fördärvet), och på tisdag börja jag int förrän 15 så då ha man ju lite tid på sig också, jamena hur svårt ska det egentligen vara att få nån ordning på allting?

Jaja, nu ska jag se hur mina kompisar i Köping har det.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0