Tvång om träning

Jag bruka inte läsa Kommunalarbetaren särskilt noga, men nu senast hittade jag en artikel om "Tvång att träna på arbetstid", det tycker jag lät väldigt smart, ta mig som exempel, jag gillar inte att träna. Eller jag kan int säga det heller, jag är för LAT för att göra det, dom få gånger man har gjort det känner man sig ju jättenöjd och duktig efteråt. Så det skulle ju vara ypperligt om man blev tvingad på jobbet =)
Så jag tycker att Norsjö kommun ska införa det. Iallafall 1 timme i veckan men helst 2, fast då borde det finnas träningsgrejer på arbetsplatsen å det blir ju dyrt å hit å dit.
Men jag tror det är en bra grej =)

I helgen blir det nog en lugn helg, det bara känns som det. Ha då int hört om det ska hända nåt särskilt heller så.
Men hux flux är man ute på äventyr =)

Tjingtjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0