Sourcream cashew

Har skavat älgkött som en galning i afton, det va en liten köttklusa bara, men det tog tid å det va mer kött än vad et såg ut å va, nu hoppas jag bara att jag lyckas göra en god middag imorrn :P

Jag provade köpa cashew nötter med sourcream and onionkrydda på, det va riktigt gott faktiskt.
Synd att nötter ska va så förbannat dyrt, det kosta 149 kr/kg :S

Jag har en ganska skön jobbarvecka, jag är ledig mån-tis, sen jobbar jag bara onsdagen, för sen på torsdag så bäre av åt fjälls, å där ska vi va tills på söndag, hoppas vi få bra väder.

Sen efter det börjar helvetsveckorna igen, jag har inte ens vilat upp mig efter förra omgången....lite drygt!!

Nu ska jag forstätta att titta på OS!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0