Min vecka

Hejsan hoppsan,
I veckan har jag som sagt varit till Umeå en sväng, for dit i Tisdags.
Sovde hos Elin i hennes lilla stuga :P
Sen på Onsdagen så sprang jag på stan hela dagen och fick äta lunch på Elins jobb, inte illa =)
Jag hittade faktiskt 2 par skor, inte så dyra heller.

Sen på aftonen begav jag mig till min kära vän Sofia, hon bjöd på fantastiskt god mat och trevligt sällskap. =)
Jag önskar vi kunde ses mer än typ 1 gång/år.

Sen har det inte hänt så väldans mycket, har varit till Farmora i Bjursele och ätit middag, och igår va jag i Finnäs och tjollra på.

Och igår blev det OS in på småtimmarna, fast jag gjorde ju ett misstag att gå isäng just innan curlingen va slut, för jag trodde ärligt talat inte att Sverige skulle vinna, men imorse då jag steg upp fick jag äta upp det. Men kul att dom vann iallafall =)

Idag vare tänkt att vi skulle till Malå och åka slalom, men jag tyckte inte det va värt att slänga ut 500 spänn på en halvdag, och vädret är inte super, eller ja, man ska int klaga, det är inte så kallt å sådär, men men.
Men det få väl bli en annan gång!

Istället blire att se volleyboll i sporthallen sen.

Nu ska jag å handla iallafall, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0