veckan som kommer

Idag har jag fixat min alldeles egna julskinka, jag har smakat litegrann av den och jag tror att jag har lyckats :D
Den har legat i saltlake i 3 dagar, och jag hoppas det blev bra.

Jag skulle vilja ha nån av dessa "Snöglober" (från julskinka till snöglober)                                     http://www.martin-munoz.com/recent/index.html  jag tror jag har pratat om det förut nångång. Dom är verkligen annorlunda, en del nästan lite hemska.

Veckan som kommer ser ganska lugn ut.
Ska jobba till 12 imorrn sen har jag en klipptid halv 6.
Tisdag är jag ledig.
Onsdag jobbar jag till 15.
Torsdag jobbar jag till 12 och sen är det julafton hos Mamma och Åke.
Fredag jobbar jag till 12, sen ska vi fira jul hos farmor.
Lördag är jag ledig och ska ut och fira(?) att julen är över.
Söndag ska jag ligga i soffan hela dagen och vila och se film.

Det var det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0