Mycket att hinna med

Phew, det är full rulle.
Lite stressigt nu, menn då ha man då att göra.
Va ju som sagt till vårdcentralen i torsdags.
Mina ryckningar beror mest troligt på Kalcium och Magnesium brist, läkaren sa att
jag inte skulle bli rädd om jag fick svårt att andas eller om det drog ihop sig i bröstet....hmm okej....ingen panik!!
Ska dit nästa vecka och ta en hel drös med prover, mest bara för att jag aldrig ha tage nå prover typ.
Sen blir det att knapra lite piller.
 
Har jobbat sen förra tisdagen, och jag "går av" på fredag. Lite drygt.
Men innan dess:
*Idag julbord kl 11, börjar jobba kl 11 (ska äta först då såklart).
Träning halv 8, men jobbar till 20?
*Imorrn jobb till halv 4, prover ska tas halv 2, och halv 4 ska jag vara i skellefteå?
Det går inte riktigt ihop. Men det är tur man har snälla arbetskamrater som gör det möjligt.
Jag Nina och Ebba ska äta tacos hos syrran, sen kanske fara ut å handla lite. Sen sover vi över där, och på torsdag går vi på stan en stund, sen ska jag hem och börjar jobba kl 16.
På fredag måst jag förbereda julskinkan :P sen jobb kl 16. Efter det är det kvällsfika hos världens bästa Cicci.
Och på lördag drar vi några brudar till stan på mat och bowling.
Och till sist på söndag är det bara vila som gäller.

Det va min vecka det, fullt upp som sagt.
Har lite dåligt samvete för som här som man har lovat att man ska hinna träffas.
Dålig planering av mig. Men det måste bli nån ordning på det.

Ha det bäst alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0