Känn känslan

Det enda jag vill göra är att sniffa mig under armarna, hela tiden.
Ja jag vet, det låter ju kanske inte så normalt.
Men jag har köpt en deo som luktar så jävulskt gott, nämligen Red Orange
från Dermosil =)

Annars så har jag vare på gympan ikväll och benen och armarna skakar,
va nära på å ge upp där ett tag, jobbigare än vanligt. Men skönt.

Har äte världens goaste lax till middag också, nämligen kallrökt lax, jag dog.
Ska köpa mer imorrn om jag få igen mina hyrespengar (dom ha drage dubbel hyra), men dom
vägra ju svara då jag ring och ska påpeka detta, dom bara tryck bort mitt samtal.

Vad ska jag skvallra om mer då?
Jo just det, fast det kanske jag har sagt?
Ha fått ett vik på 3 månader.
Mest kväll, även halvnätter till 01, varannan helg.
Å sen få ja int vara uppe heller.
MEEEEEN, jag jobbar bara 7-12 julafton och är ledig resten av helgen (än så länge),
så det är jag mycket nöjd med.
Men jag hoppas man slipp gå mer än 3 mån på det schemat, man få ju int så värt liv.
Nåja.

Ha det bäst!

Känn känslan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0