Tur

Jag har inte så värst mycket tur i mitt liv, typ tur i spel, jag vinner nästan aldrig i spel eller tävlingar, knappt så man kan skrapa fram 25 spänn på en trisslott.

I kärlek är det ju ganska uppenbart att jag inte har tur, visst träffar man många intressanta människor, men många grodor ska man kyssa innan man hittar sin prins....det är tydligt.

Näe den lilla tur jag nu har, det är av den typen att om jag råkar tappa en macka i golvet så hamnar smörsidan uppåt...... man ska vara glad för det lilla.

Men idag vart jag lite sur när inte ens den turen var med mig. Jag skulle byta en halogenlampa i hallen, så jag gör det, stökar bort lådan med lampor och ställer udan stolen, och sen tänder jag lampan.....då äre en annan lampa som har brunnit!!!  Den här lägenheter bränner lampor som om dom växte på träd.

Nåja, nu ska jag strax gå på jobbet, och om jag har tur, går kvällen snabbt och smärtfritt.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0