Tårta

Jag har funderat på det här med bloggen ett tag.
Äre värt att jag ens har den?
Jag skriv aldrig nåt värt, typ bara tjoller, och så skriv ja mest då jag är irriterad så dom få som läser tror väl att jag alltid är sur :P

Men det är ändå skönt att skriva av sig nånstans ibland, omän ingen annan vet vad det är man surrar om.
Ja jag vet int riktigt hur jag ska göra!

Jag är då iallafall sugen på tårta nu....fast det har jag redan ätit idag, men jag vill ha mer.

Jag ska gå och ta en öl istället och vänta på att nån ska höra av sig om nån rolig aktivitet ikväll (händer nog inte).

Tjingpling

T

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skärpning! Tänk på mig som är hemma hela dagarna! Tycker du ska skriva mer "tjoller"!:)

2010-08-21 @ 12:18:25
URL: http://jholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0