Seg dag

Jag har så jädra ont i en tand, en såkallad "popcorntand", längst in i käften.
Det ha fasta en sån där flaga från en kärna typ.
Hela högersidan, typ kinden och upp mot hjärnan tar ont..... har haft den där sen i fredags och har försökt peta loss den 1000 ggr men ingenting funkar.
Jaja, det är väl bara att vänta ut den lilla rackaren, få se om ja hinn dö först.

Nu har man påbörjat en rätt så intensiv vecka, mycke jobb. Skönt!

Skulle verkligen behöva komma igång med lite motion, har legat av mig på den punkten.
Men vi skulle nog ut å springa imorrn, finns det nåt härligare än det (om man slipp mjälthugg)?
Sen läste jag på fejjan att Zumban ska börja om i september, och jag längtar. Hoppas det räcker hela vintern =)

Förutom det så kan jag säga att det här har varit en skitdag, typ skittråkig. Men man måst kanske ha såna dagar också. Jag vill göra nå kul (fortfarande)!!!

Lika bra att gå isäng så att det kanske blir en roligare dag imorrn.
Hane gött!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra:) vi träffas ju så sällan nu så jag måste ju kunna hålla mig uppdaterad på nått sätt:P

Jag hade popcorntand igår! det är ju inte bara lite störande! men det var borta när jag vakna:)

2010-08-23 @ 23:52:36
URL: http://jholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0