Glajjor

Idag har det regnat och varit grått.
Men trots detta har det varit en dag då jag varit på strålande humör.
Just därför tänkte jag också berätta om min solglasögon samling.
Jag har svårt att hålla mig från att prova solglasögon när jag ser ett sånt där ställ, och när jag liks ha prova dom så vill jag int lämna tillbaka dom, omän jag int ens passa i dom.... =)


Sådärja, här är min samling då.
Raden längst upp är såna här billighetsglasögon från sverige.
Så även andra raden.
De två första i tredje raden kommer från Australien importerade av mig själv :P
Det tredje paret på tredje raden kommer från Estland, också importerade av mig.
Det första paret i raden längst fram är mina absoluta favoriter.
Sen paret bredvid är mina dyraste (Prada).

Jag har samanlagt 11 par, och jag har en känsla av att det kommer att bli fler.
Och ett par såna här skulle jag vilja ha i samlingen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0