A time for everything

"There is a time for everything"

Hade en jättetrevlig kräftskiva här hemma hos mig igår. Gott som tusan och trevligt sällskap.
Vi fick i oss lite sprit och var glada och spralliga :P

Synd att det alltid kommer en dag efter..... jag drabbas ofta av ågren, då säger många att man kanske inte ska dricka. Men det skiter jag i, efter en dag är det ju som bortblåst och hursomhelst så har man int gjort bort sig mer än nån annan (oftast).
Så jag ser redan fram emot nästa fest. Fast den kommer inte att inträffa den närmsta tiden.
Jag är ju arbetslös nu, så har man (o)tur så är det jobb varje helg. Sen är det ju älgjakten också, så om kanske 2 månader eller nåt sånt där =)
Kan va bra, då hinn man torka upp efter sommaren :P

Nu ska jag börja städa undan litegrann här, sen blire hopp in i duschen och sen iväg och fira mamma som fyller år idag, och avslutningsvis så blir det jaktmöte =)

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hälsa grattis till mor din:)

2010-08-22 @ 14:51:10
URL: http://jholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0