20100831

Ojoj vilken trög dag på jobbet!
Och sen börjar jag bli lite galen för att man int få veta om man ska jobba eller inte (och det har bara börjat).
Nåja imorrn få ja väl veta om det blir jobb i helgen eller inte iallafall =)

Har haft middagsgäster....Nina Ebz och farsan kom hit på lite korvstroganoff....det vart ganska gott faktiskt.

Sen hann jag med en härlig kvällsrunda, just när solen sken (tur), nu äre mulet och grått igen.

Nu ska jag vispa lite grädde och äta det tillsammans med bär...kan det bli goare? =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, nu är det slut med planeringen!:)

Men kanske att jag kommer hem på fredag, vet int än:)

Men jag hoppas det!!=D Ses kanske då!:)

2010-09-01 @ 08:11:23
URL: http://zycra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0