100809

Det känns verkligen inte rätt att säga det här men.....jag tror jag behöver semester!
Ett halvår skulle räcka.... fara låååångt låååångt bort.
Men det är en annan verklighet som väntar.....huvva. Arbetslös (=springvik=ingen planering=inget liv).

Jaja, det kommer att gå bra.

På torsdag blir det att fara till Norge en sväng, saltströmmen. Precis som i fjol....hoppas på mer fisk iår däremot (och bättre väder) =)

Och imorgon väntar inskjutning av bössan, jag gruva mig lite för jag vet att den är svårinställd. Blä.
Men det kanske på nåt magiskt vis har lagat till sig själv? :P

Nu ska jag nog pallra mig isäng och läsa en snutt.
Tjing pling

                                           Saltströmmen

Kommentarer
Postat av: Frida

Hur blev he me den där överklagningen egentligen?:)

Hoppas ni fåre kul i NorGe:)

2010-08-09 @ 22:21:28
URL: http://zycra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0