So damn proud of me

Det råder joggingfeber i Norsjö, det är jag helt övertygad om.
Jag ser folk överallt som kämpar och joggar, jag har aldrig hört så många som ha köpt nya joggingdojjor som i år. Många pratar om sitt nya liv. Och för en gångs skull så är jag med. :D

Fast idag bli det (kanske, bara kanske), vilodag, jag ha så ont i benhinnorna.
Så jag tar mitt pick och pack (morsan å lillasyster) och drar till stan idag.
Jag måste verkligen köpa nya jeans, för alla jag har ha blive för små, arslet och låren ha vuxit på senaste tid. :S
Skulle va skitkul om ja hitta nån fin klänning också...men nu ska vi inte hoppas för mycket =)

Idag fyller Storasyrran 25 år, stort grattis till dig :D Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Önskar er en trevlig dag!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0