Torsdag

Tandläkaren idag alltså. Jag va så jäkla nervis innan jag for dit. Det hade jag ju inte behövt vara, det har aldrig gått bättre kan jag säga =)
Världens bästa tandsköterska sa att det såg bra ut, och jag hade inga hål (bara början till hål men dom ha vare där hela mitt liv typ så det räknas int), och jag behöver inte komma tillbaka förrän om 2 år (om inget tillstöter), för att det såg så bra ut.....jiiihooooo :D

Har haft syskonen och farsan och Ebba här på tacomiddag, mycket trevligt =)
Sen prova vi kläder in för lördagen. Va lite jobbigt ändå, som jag sagt förut så ha ändalykten blive minst dubbelt så stor som innan, och låren å midjan likaså.... så ska jag ha nåt i min garderob nu förutom mjukisbyxor så äre bara att dra in magen som fan å försöka att inte spräcka sönder klea.
Jaja....skitsamma.

Imorrn är jag ledig, då ska jag stäääääda, kul!

Nu ska jag ut å jogga, sen ska jag dö av i soffan.
Ha en trevlig kväll. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0