Time to kill

Sa jag btw att jag gillar inte när folk får en att må dåligt. Fast det inte ens gäller en stor sak.
Jaja, tur man ha mamma iallafall, hon är allt bra hon =)

Jag å lillasyster ha kanske tänkt fara på dollars på torsdag, men jag ha int riktigt tage tummen ur å bestämt mig än, jag försök ju nämligen spara lite pengar till en tv-bänk och en rullgardin som jag ska köpa nästa vecka på Ikea, men vi får se, skulle ju va kul å fara iväg en dag. =)

Har jag sagt att jag vill byta gardiner å putsa mina fönster?
Ha ja sagt att jag ha ett klio grus i hallen?
Ha jag sagt att jag vill bli miljonär?
Ha jag sagt att livet är inte lätt?

Äsch nu ger jag mig, hade bara lite tid att slå ihjäl så jag skrev ett inlägg till.
Nu ska jag sova på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0