Skumt

Jag va på konsum idag å köpte margarin och vaniljsocker...å då tryckte ja in koden som vanligt och sen på OK...sen gjorde jag som vanligt bara gick därifrån och började plocka ihop mina saker då sa hon i kassan: Nej nej kom hit du måst visa LEG, ja bah: ÖHH okej.... hon bah: Ja åsså måst du skriva på här (nån lapp/kvittogrej)...ja bah: ÖHH okej..... visst vare ganska konstigt?

Nu sa morsan nånting om att om dom är offline så måste man göra så!!! Jahapp ja då visste vi det!

Har bakat Mockarutor idag, dom vart goa....fast mitten på kakan vart som ihopsjunken....men det ska nog gå åt iallafall.... nu skull ja bara ha baka nå bullar åt mig själv...men det få bli en annan dag...=)

Ikväll väntar jobb, hoppas det går bra, men det gör det nog som vanligt =)

Tjingplong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0