Leo´s Lekland

Japp, idag for jag Nina å Ebba på Leos lekland, skitkul vare =)
Haha fast första åket jag gjorde i tigerrutchkanan så brände jag mig på handleden och sen flög jag i ett hopp och slog svanskotan :P Men förutom det vare toppen =)
Dom hade skitgo mat å, åt kycklingspett och sallad...smaskens.
Tog lite kort också, men just nu orka jag in fippla upp dom på datorn.

Sen svängde vi om i Kusfors på vägen hem och klippte oss, det tog TID, kvar över 4 hade vi tid och kl 18 for vi därifrån, tur vi fick fika iallafall.

Direkt ja kom hem så skynda jag ut på en powerwalk, tusan så skönt det är alltså. Brukar ligga på en 40 min per dag, det känns då man kom in vill jag säga =)

Nu ska jag glo lite på dumburken.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0