Gnäll*piiiiip*

Okej nu ska jag gnälla!!!

Jag FATTAR inte (mitt vanliga uttryck om allting) hur folk kan ha råd att fara till fjälls typ 2-3 ggr på en vår.
Jag FATTAR inte hur folk kan åka iväg på weekends till ex London,Paris, Rom flera ggr per år, och därimellan hinna med nån långresa till USA och kanske Thailand.
Plus att ha råd med en massa saker UTÖVER det här. OCH sen ha råd med typ hyra, mat, skihuspapper osv.

Antingen så är det ena snåla jävlar som sparar och sparar och vänder på varenda slant, eller så är det folk som tjänar en massa jävla pengar, eller så är det folk som tar lån hela tiden och som snart platsar i lyxfällan.

För jag är en vanlig svensson, och då jag har fått min lön och sen betalat min hyra då ha ja fan inte mycke pengar kvar.
Det jag säger är att jag INTE missunnar människor saker, utan jag är bara förbannat AVIS på alla som får göra allt det här. För jag är faktiskt en riktigt res-maja, det är ju bara det att det är lite svårt att komma sig iväg då man int ha nå pengar.

Jag måste hitta en rik karl att gifta mig med som ger mig pengar, eller så måste jag börja spela på lotto och köpa trisslotter eller så får jag råna en bank.

Sådärja, nu känns det liiiiite bätte :P

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0