Första gången!

Idag har jag för första gången (förutom för typ 1 år å nåra månader sen) varit ute och joggat.
Helvetet så jobbigt det va, och jag sprang int ens långt, jaja, hoppas det börja gå lättare efter ett tag.
Det värsta är bara alla bilar som kör, jag vill helst flåsa å svettas i min ensamhet....men jag få väl bjuda på det då =)


SKORNA förresten som jag köpte är ju helt fantastiska, det är ju SÅ ett par skor ska kännas, fan man flyg ju nästa fram då man gå för att det är så bra dämpning i dom, det är annat än mina skor som ja hade sen innan.
Så iväg på skoaffärn och köp =)

Imorrn få ja först en liten sovmorgon, sen ska jag å Ida ut på prommis, sen funderar jag på att baka nånting, sen blire jobbet kl 15....japp det är mina planer det =)

Tjingpling

 En gammal ful bild bara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0