Dagens

Okej nu är jag lite sur!
Hade ju beställt 3 klänningar från Ellos, idag kom 2 av dom, men ingen av dom ser ut som på bilderna i katalogen/internet.... usch, och dåligt satt dom också. Jag som ha längta efter dom så mycke, nu fick man va utan istället.

Förövrigt har jag drabbats av nånting som kallas för vårtrötthet, jag är konstant trött. Jag trodde jag skulle somna när jag gick omkring på jobbet idag, och det spelar ingen roll hur mycket,lagom,lite jag sov, det är samma.
Men det kanske gå över imorrn eller nå :P

Ikwell få ja främmen, Nina å Jonas å Ebba ska komma hit och äta, hoppas man kan sno ihop nå ätbart.

Imorrn lät det som om vi skulle på Leo´s Lekland, ska bli snajs att va där å fjanta runt och leka :D

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0