Tungt

Idag har det varit en tung dag...fy tusan. Jobbat mellan 7-16.45.
Sen fick vi veta "igen" att dom ska typ lägga ner BEMA, där man är fast anställd. Känns väldigt knasigt. Jag blev som lite låg. Har man inget jobb så har man inget annat heller, eller så känns det för mig. Får man inte in nå pengar i slutet på varje månad så kan man ju inte göra nånting heller. Nog för att jag tror man får jobba iallafall men man vet ju aldrig när, och man kan int planera in så mycket annat, utan måste hålla sig något sånär i närheten av Norsjö, utifall att nån skulle ringa. Jaja nu är det ju inte klart nånting än och ingen vet hur det blir. Men det börjar ju va dags att kanske göra ett CV och börja se sig om lite.....efter vad har jag ingen aning om!!

Imorgon är det jakt som står på schemat, vi börjar kl 06.00. Hoppas hoppas hoppas man få skjuta =)
Sen på aftonen blir det middag hos farsan och kanske en öl? =)
Och på söndag är det jakt igen.

Jag ska inte sticka under stolen med att det ska bli skönt med en liten sovmorgon på måndag då man ha stige upp kl 5-6 i över en vecka :P

För övrigt så fungerar inte min mobil som den ska än, jag trodde det skulle bli som förra gången att det laga till sig efter 2 dagar, men icket...så nu är den nog körd, det är bara att leta efter nåt annat, men jag har int råd att köpa nån sprillans, så tradera är kanske ett alternativ. MEN då har jag blivit lurad där en gång så vi få se hur jag gör, men såhär kan man då inte ha det, för man blir ju muppig :P

Nu tror jag snart att jag ska göra en kladdkaka och se tv.
Tjintjong

Kommentarer
Postat av: Frida

Ska vi resa jorden runt som luffare om du bli arbetslös?=)

2009-09-12 @ 12:48:56
URL: http://zycra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack :-) När ska du komma och fika då?

2009-09-13 @ 20:23:56
Postat av: Sofia*

Tack :-) När ska du komma och fika då?

2009-09-13 @ 20:24:00
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0