Pinkelinkan är min idol

Såå bra väder det ha vare idag =)
Vaknade vid 7 imorse, så gåre när man äntligen ska få en sovmorgon. Steg upp vid 8 och fika lite. Sen for jag å Bea ut på en prommis...härligt!!

Sen blev det fika(int för jag) på caféet med Nina Lillan och Ronny.
Och efter det var det dags för det månatliga BEMA mötet, man va då lika oklok efter som innan man gick dit. Jag personligen skulle klara mig utan dom där mötena, för dom ger mig inget annat än ont i röven, och skallen!!
Ja bema läggs väl ner inom en snar framtid, trots att vi som jobbar där behövs. Men det verka då va ca 2 månader bort innan dom är klar med allt.

OCH jag måste fortfarande köpa en ny mobil, den vägrar börja funka igen, och nu funkar den ibland int då man ska ringa heller.  Jag som alltid bruka skicka sms om jag ska ha tag i nån, ha fått börja tänka om, för det gå ju int å läsa dom sms jag skriv :P
Nån som ska till stan snart?

"It looks like you´ve given up, you´ve had enough
but I want more, no I wont stop, cause I just know
you´ll come around right?"

Pinkelinkan är min idol.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är ju i stan!?

Dug int ja?=S

2009-09-14 @ 19:04:23
URL: http://zycra.blogg.se/
Postat av: Sofia*

I'll be waiting! :-) Du är alltid välkommen! Hört nåt från nån av tjejerna? Verkar inte bli någon kräftskiva i alla fall.. Trodde faktiskt att det skulle bli av den här gången!

2009-09-16 @ 08:44:29
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0