Mobila problem

Har haft en bra dag på jobbet idag =)

Bilen gick däremot inte igenom besiktningen, det va för dåliga stötdämpare fram, men det va det enda typ, annars vare en förjävligt fin bil med tanke på åldern (en 88:a) ? jaha, ja det va ju bra tyckte jag :P

Min mobil har slutat fungera, eller rättare sagt knappen 8 och därmed bokstäverna tuv. Puckat. Den tål inte fukten, och nu då man är ute och jagar äre ju både det ena och det andra så jag kan nog inte räkna med att den ska börja funka den här månaden, så jag ska kanske köpa en ny...typ en likadan fast svart, OM man få den till ett bra pris på tradera. Har nämligen inte råd att snöra ut ett par tusen till denna månad!!

Snart ska jag kryp ner i soffan å bara njuta av att inte göra nånting, det har varit fullt upp ända sen semestern tog slut känns det som :P fast det är roligt =)


Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0