Krokodilhane

Jåhåpp, livet rullar på som vanligt trots allt.

Idag har jag (för er som nu vill veta), tvättat 5 maskiner, putsat alla fönster, bytt sängkläder, dammtorkat (tillåme listerna), dammsugat och skurat. Varit till Mencha en sväng. Handlat. Varit på miljögården. Trixat med Mobilen.

Jag har också sett Idol, och Erik är MIN Idol, tusan va han är bra =)

För övrigt så håller jag på att bli förkyld, lite rossel idag, och det känns som att det kan komma att förvärras imorrn.

Imorrn ska jag städa undan det sista i köket, och på eftermiddagen ska vi stycka älgen som vi tog ihjäl i söndags.
Tror jag ska sälja min lott så man få in lite cash till köksbordet. Dessutom är frysen full redan....mohahaha.

Till helgen blir det ingenting annat än jobb jobb och åter jobb, men det ska nog gå bra. Jag är bara ledig på tisdag, så det kommer att bli en lite dryg vecka....men det gör ingenting, hoppas bara man int få feber för då blire genast lite tyngre. Men jobba gör man ju iallafall för det är ju tyvärr så tragiskt att man måst va döende innan man ha råd att va hemma och ta hand om sig själv.

NU ska jag stupa isäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0